0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Tim Kildeborg Jensen/Ritzau Scanpix
Foto: Tim Kildeborg Jensen/Ritzau Scanpix

Ny rapport fra Danmarks Evalueringsinstitut viser, at nedlukningen i foråret var værst for de elever, der kommer fra socialt udsatte hjem og som i forvejen var fagligt svage.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Overblik: Her er de vigtigste pointer i EVA-rapport om fjernundervisning

Det har haft de største negative konsekvenser for elever, der i forvejen havde det svært eller var mere udfordrede end andre, at skolerne overgik til fjernundervisning sidste år.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Coronapandemien satte sidste år skolerne i en helt ny og ekstraordinær situation. På kort tid måtte de gøre sig mange nye erfaringer med nedlukning, fjernundervisning og nødundervisning.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Vil du lære os bedre at kende?

Prøv Skolemonitor uforpligtende i 14 dage

Prøv nu

Forsiden