0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

København laver intensive læringsforløb for at indhente tabt corona-undervisning

Børne og ungdomsborgmester Jesper Christensen siger, at fjernundervisning aldrig kan erstatte undervisningen på skolen. Derfor er han klar med intensive læringsforløb til op mod 3.000 københavnske elever.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Op mod 3.000 udsatte elever fra folkeskolerne i København får tilbudt et intensivt læringsforløb, der skal hjælpe dem med at indhente det faglige efterslæb, der blev skabt under coronakrisens nedlukning i foråret.

Det skriver folkeskolen.dk.

»Fjernundervisning kan jo aldrig erstatte god, daglig undervisning, og der er helt klart mange udsatte elever, der har et efterslæb. Det kan være både fagligt og socialt - og tit er der jo en sammenhæng. Nu vil vi byde det bredt ud til skolerne, og vi forventer, at op mod 3.000 elever i København vil få glæde af initiativerne,« siger Jesper Christensen til mediet.

Der er tale om forskellige slags læringsforløb - både inden for den almindelige skoletid og uden for skoletiden.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Nysgerrig?

Denne artikel er for Skolemonitors abonnenter. Hvis du gerne vil læse flere artikler på Skolemonitor, kan du få et godt tilbud til dig eller din arbejdsplads her

Få et tilbud

Forsiden