0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste
Høybye Liv / Ritzau Scanpix
Foto: Høybye Liv / Ritzau Scanpix

Didaktik skal have forrang i diskussionen om, hvorvidt vi skal digitalisere skolen, mener Rådet for Børns Læring. Billedet er fra arkivet.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst

Charlotte Rønhof om digitalisering: »Vi har kastet en hel generation ud i et kæmpe eksperiment«

Vi har brugt milliarder på digitaliseringen af skolen uden at spørge os selv, hvad det hele egentlig skal gøre godt for. Nu må vi stoppe op, siger formanden for Rådet for Børns Læring, der efterlyser mere viden, debat og sund fornuft.

Nyheder
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Overdrevet skærmforbrug gør vores børn fede, syge og dumme.

  • Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Vil du lære os bedre at kende?

Prøv Skolemonitor uforpligtende i 14 dage

Prøv nu

Forsiden